Regulamente
Recomandări
- Propunere de RECOMANDARE A CONSILIULUI privind educația și formarea profesională (EFP) pentru competitivitate durabilă, echitate socială și reziliență {SWD(2020) 123 final}
- COMMISSION STAFF WORKING DOCUMENT EVALUATION of the Council Recommendation of 20 December 2012 on the validation of non-formal and informal learning – Accompanying the document COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE COUNCIL, THE EUROPEAN ECONOMIC AND SOCIAL COMMITTEE AND THE COMMITTEE OF THE REGIONS {COM(2020) 274 final} – {SWD(2020) 122 final}
- Propunere de RECOMANDARE A CONSILIULUI privind „O punte către locuri de muncă – consolidarea Garanției pentru tineret” și de înlocuire a Recomandării Consiliului din 22 aprilie 2013 privind înființarea unei garanții pentru tineret {SWD(2020) 124 final}
- RECOMANDAREA (UE) 2020/518 A COMISIEI din 8 aprilie 2020 privind un set comun de instrumente la nivelul Uniunii pentru utilizarea tehnologiei și a datelor în scopul de a combate criza provocată de pandemia de COVID-19 și de a ieși din această criză, în special în ceea ce privește aplicațiile mobile și utilizarea datelor anonimizate privind mobilitatea
- Global Convention on the Recognition of Qualifications concerning Higher Education adopted by the UNESCO General Conference at its 40th session on 25 November 2019
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 26 noiembrie 2018 privind promovarea recunoașterii reciproce automate a calificărilor dobândite ca urmare a absolvirii unui ciclu secundar superior de învățământ și formare, precum și a rezultatelor perioadelor de învățare petrecute în străinătate
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 22 mai 2018 privind competențele-cheie pentru învățarea pe tot parcursul vieții
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 20 noiembrie 2017 privind monitorizarea parcursului profesional al absolvenților
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 22 mai 2017 privind Cadrul european al calificărilor pentru învățarea pe tot parcursul vieții și de abrogare a Recomandării Parlamentului European și a Consiliului din 23 aprilie 2008 privind stabilirea Cadrului european al calificărilor pentru învățarea de-a lungul vieții (2017/C 189/03)
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 19 decembrie 2016 privind parcursurile de actualizare a competențelor: noi oportunități pentru adulți (2016/C 484/01)
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 12 iulie 2016 privind Programul național de reformă al României pentru 2016 și care include un aviz al Consiliului privind Programul de convergență al României pentru 2016 (2016/C 299/18)
- Digital Skills and Jobs Coalition to support cooperation among education, employment and industry stakeholders and industry stakeholders was launched in December 2016 with the goal of improving the digital skills of the wider population, not just it professionals.
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 14 iulie 2015 privind Programul național de reformă al României pentru 2015 și care include un aviz al Consiliului privind Programul de convergență al României pentru 2015 (2015/C 272/01)
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 8 iulie 2014 privind Programul național de reformă al României pentru 2014 și care include un aviz al Consiliului privind Programul de convergență al României pentru 2014
- RECOMANDAREA CONSILIULUI din 20 decembrie 2012 privind validarea învățării non-formale și informale (2012/C 398/01)
- RECOMANDAREA PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 18 iunie 2009 privind stabilirea unui cadru european de referință pentru asigurarea calității în educație și formare profesională (2009/C 155/01)
- RECOMANDAREA PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 23 aprilie 2008 privind stabilirea Cadrului european al calificărilor pentru învățarea de-a lungul vieții (2008/C 111/01)
Comunicări
- COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE COUNCIL, THE EUROPEAN ECONOMIC AND SOCIAL COMMITTEE AND THE COMMITTEE OF THE REGIONS Action plan on Integration and Inclusion 2021-2027 {SWD(2020) 290 final}
- COMUNICAREA COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR – Planul de acțiune pentru educația digitală 2021-2027 – Resetarea educației și formării pentru era digitală, COM(2020) 624 final
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR European Skills Agenda for sustainable competitiveness, social fairness and resilience {SWD(2020) 121 final} – {SWD(2020) 122 final}
- COMUNICARE A COMISIE CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR Sprijinirea ocupării forței de muncă în rândul tinerilor: o punte către locuri de muncă pentru generația viitoare (COM(2020) 276 final)
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR – O strategie pentru IMM-uri pentru o Europă sustenabilă și digitală – COM(2020) 103 final
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR – O nouă Strategie industrială pentru Europa, COM(2020) 102 final
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR Construirea unei Europe mai puternice: rolul politicilor în domeniul tineretului, educației și culturii (COM(2018) 268 final)
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR privind Planul de acțiune pentru educația digitală {SWD(2018) 12 final}
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR Dezvoltarea școlilor și calitatea excelentă a predării pentru un început bun în viață {SWD(2017) 165 final}
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR privind o nouă agendă a UE pentru învățământul superior {SWD(2017) 164 final}
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR O NOUĂ AGENDĂ PENTRU COMPETENȚE ÎN EUROPA Să lucrăm împreună pentru consolidarea capitalului uman, a capacității de inserție profesională și a competitivității {SWD(2016) 195 final}
- COMUNICARE A COMISIEI CĂTRE PARLAMENTUL EUROPEAN, CONSILIU, COMITETUL ECONOMIC ȘI SOCIAL EUROPEAN ȘI COMITETUL REGIUNILOR Regândirea educației: investiții în competențe pentru rezultate socio-economice mai bune {SWD(2012) 371 final} {SWD(2012) 372 final} {SWD(2012) 373 final} {SWD(2012) 374 final} {SWD(2012) 375 final} {SWD(2012) 376 final} {SWD(2012) 377 final}
- COMUNICARE A COMISIEI EUROPA 2020 O strategie europeană pentru o creștere inteligentă, ecologică și favorabilă incluziunii (COM(2010) 2020 final)
Decizii
- DECIZIA DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2018/2021 A COMISIEI din 18 iulie 2018 privind adoptarea unor standarde și formate tehnice necesare pentru funcționarea corelării automate prin intermediul platformei IT comune, utilizând clasificarea europeană și interoperabilitatea între sistemele naționale și clasificarea europeană
- DECIZIA (UE) 2018/646 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 18 aprilie 2018 privind un cadru comun pentru furnizarea unor servicii mai bune pentru aptitudini și calificări (Europass) și de aprobare a Deciziei nr. 2241/2004/CE
Diverse
- Rezoluția Consiliului privind un plan european reînnoit pentru învățarea în rândul adulților (2011/C 372/01)
- Concluziile Consiliului din 12 mai 2009 privind un cadru strategic pentru cooperarea europeană in domeniul educației și formării profesionale (ET 2020)
- Baza de date a profesiilor reglementate (Regprof)
- Sistemul de Informare al Pieței Interne
- Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)